Middag med Eliiiin .

Hej!

Kvällen har jag spenderat med Elin, jag bjussade henne på mat och sen så käkade vi dipp och grönsaker, så himla gott, men fyfan vad mätta vi blev, höhö. Sen har jag varit duktig och tvättat samtidigt med. Elin gick för en stund sen så ska la dra bort till Victor nu...som alltid, tur jag har honom! <3 Hörs senare maybeeee! puss hejs sålänge!


Kyckling, potatisklyftor, tzatsiki och sallad


pooose !


göööttt som fan


Elin dippar !

Tack för en trevlig eftermiddag/kväll! :D Du är awesome!

Kommentarer
Postat av: elin

ohhh tack själv, du är awesome! hihii kommer fan ha träningsvärk imorn i magen efter allt kratt! hahaha puss puss

2011-01-13 @ 20:19:59
URL: http://elieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0