Måndag .

Hejsan, pallade inte att uppdatera igår för satt knappt ngt vid datorn heller. Lördagskvällen var riktigt kul och lyckad, förutom att det råkade bli lite för mycket för mig på slutet...tack till stackars victor som fick ta hand om mig <3 Söndagen var jag inte alls så bakis, spydde inte en ändå gång men mådde lite halvt dåligt. Blev lite film med ett gäng och sen så drog jag och familjen in till syrran och blev bjudna på mat där, tacos fick vi, smakade riktigt bra. På kvällen drog jag bort till Victor och sov över där med, mys.

Ikväll eller nån gång under dagen så ska jag försöka hinna med o slänga upp lite bilder från lördagskvällen, så ni får la hålla utkik vettja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0