Måndag.

Jobbat klart för dagen, gick bra att jobba, fick ta mycket ansvar idag eftersom det inte alls var mycket ordinarie personal där men det är bara kul när man får klara sig själv lite på egen hand, tiden går ju så mycket snabbare då och så blir det roligare med. Blir att jobba där imorgon med, bäst att pälsa på sig ordentligt med kläder då eftersom dom skulle vara ute nästan hela eftermiddage, hoppas det inte är allt för kallt bara :(

Hade egentligen tänkt att träna nu när jag kom hem med victor men vafan tror inte mina fötter pallar att stå på det där jäkla löpbandet idag utan skor...måste köpa mig ett par vettiga och bra skor så jag kan springa ordentligt på löpbandet och bränna massooor med kalorier ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0