Måndaag

Godmorgon! kom på att jag bloggade visst aldrig igår...sorry för det. Igår blev det iaf lite träning med victor och rasmus, lite duktigt av mig att ha tränat både fredag, lördag och söndag nu. men fuck vilken träningsvärk jag har men det är ju bra för då vet man att man gjort ngt vettigt if ;) Sen igårkväll så blev det middag ute hos pappa med familjen, mys! Sen på kvällen kom victor hit med min söta lilla kattunge, åhhhh så söt han är! Nu bor alltså Billy här hemma hos mig (just nu ska han envisas om att gå på tangentbordet hela tiden!!) haha. Han går och gnäller lite men antar att han gör det för han saknar sin mamma och sina syskon säkert..

nu kom mamma och ska mysa och titta på lille Billy, hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0