Maaaat

Nu har jag varit lite duktig och städat lite här hemma och fixat. Då har man gjort något vettigt idag iaf...ville egentligen dra och sola men jag orkade fan inte gå bort dit upp i den här jäkla halkan, tar ju för fan år att gå så pallade inte det, men blää hatar att jag är så blek just nu, usch! Måste sola nån dag väääldigt snart iaf. Nu ska jag ta och käka lite lunch, för gick ju upp så tidigt idag så behöver ha lite mat i magen innan man ska äta ikväll, ska träffa linn,elin och sara och laga tacos ikväll, evigheter sen som vi lekte tillsammans ju så det kommer bli awesome!

mumms vad gott det ska bli...sallad o kyckling..lite nyttigt ju ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ser gott ut..

2011-01-18 @ 15:04:48
Postat av: eliiin

jaah det ser jätte gott ut! =) måste ses snart jue! hehe pözz

2011-01-19 @ 09:27:58
URL: http://elieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0