Lättnad.

Heeeeej! åhh underbar dag, jag säger bara lättnad!!! Anyway idag har jag inte gjort allt för mycket, drog en sväng neråt och sen vidare bort till min kära fina vän Ida, fick kaffe och så smakade jag det nybakta brödet hon hade gjort, så himla gott, den bruden borde bli bagare så mycket gott som hon kan baka. Får se vad jag ska göra ikväll, känner nästan för en vara hemma själv kväll lixom, men får se om jag drar bort till Victor en sväng sen eller ej...

Nehee om man kanske ska ta och slänga upp lite bilder från år 2010 på vad jag gjort osv, typ som alla andra har gjort som har blogg, lite tidsfördriv också ju ;) Får se om det blir ett sånt inlägg, slänger väl upp ett senare isf eller en annan dag..


Mamma, syster och jag. Är vi lika ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0