Kattunge !

Victors katt fick ju kattungar för ett tag sen, och nu har jag bestämt mig för att ta en lite bebis. Visste jag tål inte katter men vafan det är inte lika farligt med allergin längre, jag går på allergitabletter. Hur som helst så är det denna sötnos jag ska ha :)





Ni får jättegärna komma med förslag på namn. Jag är inne på att han ska heta Amir, är inte det fint eller?? Alla tycker det låter så turkigt, men vafan det är ju trots allt min katt och jag tycker det är ett fint namn. Men som sagt kom jättegärna med lite förslag på namn.

Nu ska jag dra bort till min underbara pojkvän! <3
Hare göööööttt! Puss hej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åhh vad roligt att du ska ha en katt! Så söööt :) Jag tycker att Amir är ett fint namn, betyder prins :) han ser ju ut som en liten prins hihi..

2011-01-10 @ 20:05:27
URL: http://azizm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0