Hej

Hej, lite sen uppdatering idag. Sov till halv ett sen käkade jag frukost. sen skulle jag gå bort till victor för att gå med vovven så jag gav mig ut i snöovädret men när jag väl kom dit så var Rasmus fortfarande kvar där och hade redan gått med vovven så jag och rasmus passade på att spela lite Buzz tillsammans, och denna gången vann jag, yeej! Nu har jag iaf duschat och fixat iordning mig lite för Elin kommer hit när som till mig, ska bli kul att ses igen för det var ett tag sen, ett tag körde ju hon och jag med massa idolkvällar varje fredag med tacos och godis. Får se vad vi ska ta och hitta på idag, blir nog skitsnack och sånt, det gillas, höhö :D


jag & Elin <3



Just ja sen ska jag tipsa om en bra låt som jag kom och tänka på igår så letade fram den på spotify, har verkligen lyssnat på den hur många gånger som helst sen igårkväll, haha :P

Klicka på bilden för att lyssna på låten på spotify.



Kommentarer
Postat av: elin

det gillas skarpt! =)

2011-01-04 @ 19:36:28
URL: http://elieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0