Härligt med Fredag!

Heej! Har faktikst varit uppe sen klockan 10 idag, skönt att jag börjar få lite ordning på mitt dygn, förut kunde jag ligga och sova till efter tolv lixom, inte alls bra. Idag ska jag faktikst följa med Victor och Rasmus till gymmet och träna lite, blir att dra dit vid kl 2 så får se vad jag ska göra tills dess...behöver diska upp min disk, blööh. Sen ikväll så blir det att dra bort på fest hos Jio, fira hampus som fyller 19 år. Och tro det eller ej men jag ska vara nykter ikväll, guud så himla duktig jag är ibland :) Man kan ha kul utan alkohol också, right?

En bild från i tisdags då vi hade tjejkväll hos Sara. Tagen med Elins systemkamera (vill med ha en!!) Tyckte iaf att denna bilden på mig var så jag, busig och glad ;) hihi



Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har ju lite erfarenhet hur man kan må dan efter...

2011-01-21 @ 13:34:01
Postat av: mamma

Härlig go bild. kram

2011-01-21 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0