Fejksol vafan!

sådär ja, nu har man handlat med mamma och sen så bestämde vi oss för att laga lite mat här och käka, bjöd hem brorsan också. Det fick bli chicken nuggets, ris och currysås, mumms så gott det var! Nu har jag precis varit ute en sväng med lilla vovven, riktigt kallt ute idag ju fast det är skönt att få sig en lite promenad, jag behövert lixom! Tog även en sväng förbi frisören och beställde en klipptid, 27januari ska jag raka bort mitt hår, haha nerå jag ska bara toppa det ;) Nu blir det snart att steka lite i solariumet, vill bli brun för nu är jag så jävla blek tycker jag, det gillas inte! brun och fin ska man vara, hähä.

oh yeah vi kör på en egobild denna gången !


Kommentarer
Postat av: Coco

JÄTTE fin bild syrran :)

2011-01-03 @ 21:37:43
URL: http://cocish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0