En flicka som är stark

Godmorgon! Hoppas ni mår bra. Igårkväll var jag med victor och philip, vi käkade pizza och godis och bara snackade om allt möjligt, bra kväll med andra ord. Joo vi spelade Buzz också, men det gick åt helvete för mig hela tiden, förlorade varje gång :( buhuu får sånna damryck då jag förlorar ju! haha. Idag ska jag ta mig en tripp ner till systemet och sen blir det en sväng till mormor på lite fika. Sen ikväll drar jag bort till victor på fest iaf så måste leta fram någon snyggt att ha på mig, hmm alltid lika svårt ju!

Denna låten lyssnade vi på igår, den lyssnade jag på massa förr, riktigt bra ju!! Låten påminner fan om mycket, var typ 14 då jag lyssnade på den. Vissa låtar förknippar man ju med vissa saker lixom.


Kommentarer
Postat av: eliiin

wohoooo! =)

2011-01-08 @ 16:50:32
URL: http://elieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0