Dax för jobb!

Fan vad fort helgen gick...som vanligt. I lördags var jag och mamma i falerum en sväng sen lite senare på eftermiddagen så var mamma, brorsan, mormor och kjell här på fika. På kvällen käkade vi middag ute hos pappa, hela familjen + syrrans viktor och min victor, haha ;) Måste erkänna att det är lite komiskt att både syrran och jag har varsin victor höhö. Blev film med min älskling och brorsan lite senare på kvällen, kollade på paranormal activity, den var fan inte alls så jätteläskig ju =/



Nej vet ni vad, nu måste jag dra för ska jobba i Grebo idag igen, wiee imorgon med faktikst, kul med jobb! Slutar vid 17.00 så får se om jag ska orka dra till gymmet när jag kommer hem :) Vi hörs! och ja jag ska försöka att vara bättre med min uppdatering...vet att det varit lite dåligt med det på senaste tiden..men man kan inte alltid orka med eller hinna med sin blogg. Men jaa puss på er ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0