bränna lite fett

jag har varit liiiite duktig och handlat idag iaf, tog en promenad neråt med Sofie och efter vi hade handlat så drog vi hem till henne och snackade och sådär. Brorsan kom förbi här en sväng förut och hade med sig en present till mig, Michael Jacksson, This is it dvdn, snäll han är då! Nu har jag precis käkat det fick bli ris, lax och kall sås, sjukt gott är det! Och vet ni vad, jag ska för en gång skull följa med victor till gymmet sen han har tjatat på mig så många gånger nu så vafan nu ska jag följa med och försöka komma igång med träningen, har ju faktikst lovat mig själv det. så vi får la se hur det går för var ett bra tag sen jag var på gymmet nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0