Bloggfri dag igår..

Hej! om jag minns rätt så bloggade jag inte alls igår..? Hade varken tid eller lust till det. Jag jobbade iaf i Grebo 12.30-17.00, höll på att frysa ihjäl när vi stod ute och barnen åkte skridskor, jag tänkte att vi säkert skulle vara inne men icke, så jag hade inte tagit med mig mina varma skor och termobyxor :( Anyway efter jobbet blev jag hämtad av pappa så åkte vi neråt och handlade, pappa följde med upp till mig en sväng för att hälsa på Billy också. Sen på kvällen så var jag med min kära pojkvän <3

Idag, Onsdag så är jag iaf ledig, fast blev uppringd av John imorse som undrade om jag kunde vara hundvakt, så ska utogå med vovven sen iaf, för kan ju inte ha vovven här hemma nu när jag har lilla Billy ;) Snart kommer mamma och jonathan på besök, vi ska fika och tror mamma skulle köpa med sig semlor...(får väl träna bort semlan på gymmet sen!)


mumms! undrar hur många kalorier det är i en semla??
antar att det mest är grädden och mandelmassan som är onyttigast...höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0