<3

Igårkväll var en mycket lyckad kväll, drog till Ida och vi drack fan upp varsin vinflaska, mumms vare! Satt och snackade om allt möjligt, lite senare så kom victor förbi så jag åkte med honom hem sen. Det fick bli en liten nattpromenad med vovven med, så victor jag och andreas gick med vovven en sväng. Sov hos victor och jag sov riktigt gott inatt, skönt. Idag framåt eftermiddagen tog jag med mig vovven med gick till mamma en sväng, mys! Nu är jag hemma hos mig och håller på att tvätta, hade lite tur att det var ledigt i tvättstugan nu för behövde verkligen tvätta, lixom alla mina favvortrosor har jag använt, haha! Ikväll blir det att va med victor, nån kompis till han skulle komma och hälsa på med, trevligt och träffa lite nytt folk!

Förresten idag har jag och Victor varit tillsammans i en månad, fan vad tiden går fort!



Kommentarer
Postat av: Malin

Va gulligt :D

2011-01-09 @ 01:11:34
URL: http://writtenbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0