vilodag

hej, kom precis hem från Ida, gick dit en sväng så vi drack kaffe och snackade en hel del, vi har typ inte setts på 5 veckor eller nått, mycket dåligt av oss ju :( så massor som hänt så det var en hel del att prata om. Du är bäst Ida! Snart får vi ta oss en vinkväll tillsammans med.

Skippade förresten träningen..jag kände att jag inte alls var pepp på det idag...tyvärr. Är mest foten som känns störande + att min astma medecin är slut så det går riktigt trögt att träna utan den..har kännt det senaste dagarna jag varit på gymmet, usch! så så fort jag fått lön blir det att lägga pengar på både astmamedecin och allergitabletter..känns verkligen kul att slänga ut sina få pengar man får på sånt där...not!


kan säga att man verkligen känner skillnad när jag tar medecinen eller ej. Folk som inte vet att jag har astma kan ju tro att jag har väärsta sämsta konditionen när man knappt orkar springa 5min utan att dö på löpbandet xD okej så illa är det inte men så jobbigt att springa utan medecinen =/ trist!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag kan inte springa på löpbandet p.g.a. min astma, jag går snabbt/joggar så sakta jag kan med astmamedicinen i ena handen och vattenflaskan i andra xD Annars tuppar jag av direkt. Förstår dig!

2011-02-26 @ 19:20:41
URL: http://rebeckaolsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0