nee nu jäklar...

...ska jag uppdatera vad jag gjort fredag och lördag iaf.

Fredag:
Drog in till stan med mamma, mötte sen upp coco och viktor så köpte vi frukost på ikea. Sen gick vi på ikano och sen drog vi in till stan en sväng...jag hittade mig en grå kofta från bikbok, spetstrosor från gina ett par vita, ljusrosa och ett par turkosa sen köpte jag mig mascara och lite vettiga saker på H&M. På kvällen så var jag med min älskling, vi hyrde film och så gjorde vi hembakad pizza som blev jättegod!


våran sjukt goda pizza (innan den åkte in i ugen, höhö) ;)




Lördag: Var ute hos pappa med mamma och brorsan, fikade och sådäär. Handlade lite med mamma så jag köpte mig hårfärg så jag passade på att färga min utväxt igår med, så håret skulle se någorlunda bra ut eftersom jag skulle ut på kvällen..men seriööst hela mitt hår är en katastrof tror jag ska dränka det i balsam och hårinpackningar eller nått..eller vara lite drastisk och raka av det..eller inte. Anyway på kvällen drog jag till sandra så käkade vi mat och drack vin och annan god dricka, drog sedan vidare till gruvan för att dansa, var en hel del folk men mest gamlingar som drar dit nu för tiden verkar det som??? ajja kul kväll hade jag iaf :)


FJORTISPOOOOZE, OH YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0