mera jobb!

Heeej! trodde att jag skulle bli ledig idag..men blev bokad idag med. Ska jobba i grebo idag på frita så sliutar vid 17.00 som vanligt. Sen ikväll blir det träning för min del, hårdträning för igår åt jag godis (lite victors fel för han köpde det!) haha ;) Igår var ju jag musiklärare på centralskolan, det var riktigt roligt, så himla kul att få ha lektioner helt själv ovh fixa och greja själv, hade ettor, tvåor och en femma och det gick bra, fick gå igenom klassisk musik och berätta om bach och bethowen haha så nu är jag expert på dom två gubbarna och deras musik, höhö.

Nu ska jag ta och fixa mig! så hörs vi säkert ikväll om jag hinner/orkar skriva något inlägg.
Puss och kram/ Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0