Måndag & Tisdag

Tja! igår jobbade jag på frita på centralskolan från 12.45-16.30 efter det så hämtade syrran och Malin mig så åkte vi hem till mig så malin fick hälsa på Billy, billy hade haft kul med min växt här hemma..typ slitati sönder den så det låg blad och jord över hela golvet, buhu. Sen hade jag ställt in mig på att inte träna men drog iväg med victor till gymmet ändå och det gick jättebra för mig, brände 635kalorier på löpbandet, skönt! Sen blev det neråt sen hem och duscha sen bort till victor och käkade mat tillsammans, mysigt :)

Idag har jag jobbat på körsbärsdalen, var en rätt så kort dag 08.00-13.00 kom på att fan vad länge sen det var jag jobbade för förskola. Sen så ringde faktikst en från centralskolan till jobbet, haha blev förvånad att dom kom och sa att det var till mig, men anyway hon frågade om jag kunde jobba onsdag och fredag som musiklärare, klart man tackar ja till det, blir kul att ha lite äldre barn typ ettor, tvåor och nån femma skulle jag ha.


skönt att jag fått jobba rätt mycket nu!
pengar pengar! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0