Lördaaag

Hej! Igårkväll var jag med Victor, Rasmus, Tess och Viktoria, det var trevligt men vi kunde inte enas om vilken film vi skulle se så vi glodde aldrig på någon. Fast när brudarna hade gått hem så tittade iaf victor jag och rasmus på "wrong turn" jag hade sett den förr, handlar om äckliga inavlade missfoster typ. Mysig kväll iaf ;) Idag har jag haft mamma och brorsan på besök, blev lite onyttigheter, fy mig men det är ju ändå lördag. Ska vara duktig och träna sen vid tre iaf. Ikväll så skulle jag varit med linn,elin och sara men det blev inget tyvärr, fan. Så får se vad jag ska hitta på...jag har ju alltid min victor jag kan vara med iofs, höhö.

Hallå vart tog vårvädret vägen då????? nu är det ju fan vinter igen...It sucks!


bild från våren 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0