jobbat & tränat

Hejsan, nu får det bli lite kvällsbloggning, haha. Idag har jag iaf jobbat i Grebo igen var utedag idag men som tur var så var vi inte ute riktigt hela eftermiddagen, skönt för det blir så jäkla kallt och stå ute ju, vi var iaf i skogen och lekte med barnen idag. Efter jobbet så blev det att dra hem en kortis och sen drog victor och jag till gymmet och tränade, brände iaf 350kalorier på löpbandet sen så körde jag massa maskiner idag med, guuud så stark jag kommer bli eller ja starkare...hehe ;)

Just nu ligger lilla Billy här vid mig och tittar på när jag bloggar, haha intressant vettni. Billy har ju förövrigt jääävligt mycket damp, hoppar på en och rivs och bits en hel del tyvärr men hoppas han lär sig att han inte får göra så, vill ju att han ska bli en snäll och kelig katt ju.


Känns skönt att ha kommit igång lite med träningen!
Får se om man ska orka dra dit imorgon också och bränna lite fett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0