jobba!

Hej! var ju duktig och drog till gymmet själv igår..slog miutt rekord och brände 700kalorier ;) lite stolt över mig själv faktikst. Efter gymmet så kom victor hem till mg och vi käökade tillsammans, för min del blev det keso och vindruvor, åhh älskar vindruvor det är så himla gott!!

Idag ska jag jobba på centralskolan som jag nämnde igår, som musiklärare, får hoppas att det går bra och att barnen är snälla mot mig. Slutar vid 13.45 idag så får se om man kanske ska vara hurtig och gymma något idag eller om jag ska ha en vilodag..det märks.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Låter fett kul att vara musiklärare! Gick det bra? =)

2011-02-16 @ 21:28:41
URL: http://azizm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0