jag vill ha resultat

nej vet ni vad...imorse när jag låg och sov så gott så ringde mobilen så det var bara att hoppa upp ur sängen och dra iväg till jobbet..så jobbade på frita idag 8.00-12.30, rätt så skönt tid men skulle allt ha kunnat jobba längre idag för just nu är jag hemma och har verkligen ingenting för mig..riktigt tråkigt faktiskt. Elin och jag som skulle ha tränat på förmiddagen idag men det sket sig ju såklart...men blir väl träning ikväll för min del, skulle nästan behöva vila idag  för känner att jag har lite ont i foten idag men det går nog ändå hoppas jag.

Asså detta med träningen, känns ju asskönt att jag verkligen har kommit igång nu iaf, ska försöka träna en 4-5 dagar i veckan iaf. (som jag gjort senaste tre veckorna!) Det som är mest svårt är nog nästan maten och att stå emot godis osv :( får väl hoppas att jag ska komma igång bra med maten med då så det händer något..vill ju så gärna gå ner i vikt så jag kan trivas med mig själv och min kropp.


jag vet att jag inte är smällfet eller så men vill ha bort mitt fläsk på magen, haha.
sen mina extremt stora lår skulle inte skada om dom kunde bli lite mindre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0