Fredagsmys!

Hejsan! Hoppas ni mår bra!
Idag har jag varit duktig och tvättat sen så blev det att jobba mellan 13.00-16.00, var jäkligt lungt på jobbet måste jag säga, tittade på film och sådär, rätt lite barn var det. Nu har jag städat lite grann här hemma, tänkte att idag så skippar jag gymmet, har ont i foten tyvärr! men sen så har jag ju varit på gymmet tisdag, onsdag och torsdag och totalt bränt 1600kalorier ;) rätt bra gjort av mig tycker jag allt! vi får väl se om det blir gymmet imorgon en sväng eller på söndag. nu fredagkväll så ska jag bort till victor, även rasmus, tess och viktoria ska vara där, blir väl att titta film och så.

två söta bilder på lilla Billy..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0