dansar aldrig nykter !

Tjenare! Igår drog jag iväg och tränade, seriöst mitt humör var så jävla cp på gymmet, ena stunden var jag pepp, sen var jag bara tjurig och irriterad och inget gick som jag ville. Till slut så gav jag nästan upp men jag ba "nej nu fan ska jag bränna 300kalorier annars får jag inte köpa nått godis ikväll" så jag klarade det faktikst 'även att jag var verkligen så sur och opepp men blev stolt över att jag fixade det iaf ;) tack vare bästa victor som peppar en!

Sen på kvällen så kom Camilla hit så åt vi mat tillsammans sen så drog vi ner till gruvan, var typ inget folk då vi kom dit..men vi stod och snackade med johan och robin ett bra tag sen så började det komma en hel del folk, men blev chokad över att det var så mycket gammalt folk?!? cp ju. haha. Anyway jag var nykter hela kvällen (okej jag drack EN cube) så var väl inte så jättekul kväll, satte inte ens foten på dansgolvet denna gången haha kanske för jag var nykter ? höhö. anyway kul att träffa lite folk och så iaf :)


Maten vi käkade igår...så jäkla gott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0