blir ett långt inlägg nu..

Heeeej det var jäkla länge sen som jag skrev här, förlåt för det. men ja kul att folket tittar in hit ändå :) Så ja vad har jag gjort ? jag har helt enkelt gjort annat än att sitta vid datorn hela tiden, jag har jobbat rätt mycket förra veckan, tränade, sen blev jag lite småförkyld där ett tag, helgen spenderade jag med brudarna från gymnasiet hemma hos vickis, käkade mat och spelade spel, mycket mysigt tyckte jag! Sen har jag varit med victor en hel del också såklart.

Idag, Tisdag så gick jag upp tidigt redan vid halv 7 för jag var pigg och kunde typ inte somna så jag har ätit frukost i lugn och ro framför vakna med the voice sen har jag varit duktig och lagat korvstroganoff också så snart kommer mammi hit en sväng och hälsar på. sen vid 12 tar jag bussen till grebo för att jobba på frita idag. Sen ikväll ska jag fan ta och träna för igår var jag i stan med mamma och då köpte jag mig ett par joggingskor, 700kr!!! dyrt så nu är jag fattig så måste fan låna pengar för att jag ska kunna överleva assååååå...inte lätt att vara fattig hörrni ska ni veta! buhuuu. Sen köpte jag även ett par skitsnygga leggings på gina tricot, åhh så snygga dom är, ska visa dom senare idag!

har hämtat min kamera som jag glömde hos sara för ett tag sen med, så nu kommer det komma nya färska bilder, nice va? ;) Här är en bild på lilla Billy och mig. Ska bomba er med lite bilder på Billy nån dag bara för att han är så sööööööt ^^



Kommentarer
Postat av: Sofie

Aw gu va söt han är! Så han fick heta Billy alltså, jättegulligt ju :D Vi får ta och ses snart tycker jag för övrigt :D <3<3

2011-02-09 @ 20:56:36
URL: http://achaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0