Saturday night.

Som saagt igår var det party party. jag hade förfest hos mig, vilket var jättetrevligt. Jonte jag och kim käkade mat tillsammans så vi korkade upp vid 5 redan. käkade fläskfilé och potatisgratäng..mumms. Sen kom resten av folket vid halv 7, så vi sjöng lips och massa, skitkul hade vi. så det var en lyckad förfest tyckte jag.

Men måste säga att det värsta med att ha fest är när man kommer hem sen....flaskor och skit och skräpigt överallt..usch. så idag var det bara att sätta igång och städa. Så nu är det fint igen och luktar gott för torkade golvet med till och med för det var kladdigt, blä. Sen hade jag fixat med plastglas men ändå så var varje jävla glas använt ändå så fick ändå ställa mig och diska alla glas...dah.

blev inte så mkt bilder som jag tog igår...får se om hanna har fler ;)


Jaaag :)


Jättefin bild på Kim och mig ju ^^


träffade snygga Elin på gruvan.


Emelie och Hannaaa med bärs ! höhö

TACK för en skitkul kväll!
och jag kan lova att mina fötter värkte sönder eftersom jag hade mina höga skor.
var verkligen undeeeerbart att ta av sig dom sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0