jag dansar alltid nykter, höhöh

okeej igår var det lördag som alla vet, öhhh. Gjorde inte alls speciellt mycket på dagen...somnade tilloch med i soffan mitt på dagen...slööööööö eller så var jag bara jävligt uttråkad, haha. men jag hann med att tvätta och träffa min kära bror iaf. sen på kvällen så träffade jag sofie och sandra och käkade mat och så med dom...vi skildes väl åt vid straxt efter elva tiden och lagom då så fick jag sms av elin så det blev att jag gick ner en sväng till gruvan sjäkv för att snacka lite med elin där..men blev såklart att jag gick in och var där tills stängning, men det var en kul o trevlig kväll även att jag var nykter ;) duktig som jag är! Elin och jag sjöng även karaoke på gruvan...jag ljuger så bra sjöng vi...så bra vi var..haha!


kom hem med en fin autograf från daniel iaf...fin! funderar på o tatuera in den :) öhhhhh

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahah. Mycket läckert hörrö!

2011-04-19 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0