Jag är inte bakis !

Heeejsan! Lördag idag så himla gött. Igår jobbade jag lite grann som syslöjdslärare..lärde mig att sticka igen..jag var riktigt duktig påt iaf, haha. efter jobbet drog jag hem till mamma så käkade vi räckmacka tillsammans, så himla gott! Sen blev det att dra hem till mig, somnade en stund på soffan, höhö. Sen så blev det lite spontanfest hos timmy på kvällen, victor och jag drog dit.. var mycket trevligt och trevligt folk också. Tack för den kvällen! och idag så mår jag superbra eftersom jag tog det lungt med drickan igår, orkade inte vara bakis hela dagen idag lixom =/

Nu blir det lite frukost...är svinhungrig (som vanligt) jag äter fan som en häst nu förtiden och det är ju fan illa...haha. Ska se om man kan väcka liv i victor med..han ligger typ död i sängen..


mhmm älskar frukost! underbart gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0