Grattis mamma!

Gokväll ;) hehe

Har jobbat hela dagen i grebo, när jag kom hem vid fem så slängde jag i mig hamburgare hoppade in i duschen och fixade sig sen så brummade victor och jag bort till mamma och firade henne, grattis mammi! Hon fick en kamera av jonte, coco och mig som hon blev riktigt glad för. Så ikväll har man tjockat sig med kakor,bullar och tårta...haha mumms var det iaf! Sen tittade vi lite på videokameran...så sjukt roliga filmer sen vi var små, kan ju säga att vi fick oss några goda skratt.

Nu ska jag sova för ska upp tidigt imorgon för börjar klockan 8.00 imorgon med...ska ha en 3a till kl 12 sen ska jag gå över och jobba på frita till halv 4 sen slutar jag och så äre heeeeeeeelg :D jippie så gött!!

'
Grattis mamma! Hoppas att du hade en jättefin dag <3 älskar dig!

Kommentarer
Postat av: elin

haha aa men det är ju såå gött :D eller vad tycker du ?

2011-04-09 @ 16:01:29
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0