fullt upp hela dagen

Hejsan! idag har jag varit ledig..eller arbetslös kanske man säger...höhö. tråkigt iaf men jag har haft lite att göra iaf. Började med att baka kanelbullar (igen!) gjorde ju det förra veckan med..men dom gick åt om man säger så ;) dom jag gjorde idag blev så mycket gidare än dom första, mumms. Sen gjorde jag negerbollar eller choklasbollar som det så vackert heter...fast egentligen så heter det fan negerbollar. Sen gick jag neråt en sväng och handlade tills maten ikväll...så jag har haft brorsan och victor här ikväll så jag bjöd dom på potatis och rotfrukter i ugnen, kall sås och kyckling till det, sen till efterätt käkade vi bullar och negerbollar :D



vad säger du, chokladboll eller negerboll?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0