En artikel jag läste

Fyfan vilken ball kille! Och han är lärare, fränt! Läste en artikeln precis om honom han har jobbat som lärare i 8år och nu hade han tydligen fått kritik för sitt utseende av nån snubbe som tydligen inte tyckte att han lärare kunde se ut sådär. Lixom vad spelar det för roll hur man ser ut? huvudsaken är väl att man kan sitt yrke tycker jag. Spela roll om man har piercings och tatueringar, tycker man borde kunna få vilket jobb som ändå. man borde få se ut som man vill lixom. Vad tycker ni??

Tryck här för att komma till artikeln!



Tycker förresten han har en grymt snygg tröja (har en lika dan!) haha ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna Mohlin

Jag håller med dig, så länge man inte har något som är stötande, tatuerat ett hakkors i pannan eller något (haha) så tycker jag att man ska få se ut som man vill. När min sambo gick på lärarprogrammet (som han senare hoppade av, för det var inte hans grej) så var det en kille där som hade en alternativ stil. Han fick det väldigt jobbigt med praktikplats... synd.

2011-04-13 @ 12:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0