Elmia

Har varit bortrest ni över helgen i vara/vedum med min älskling så nu kommer lite uppdatering :)

I lördags åkte vi iaf till Elmia och tittade på alla snygga bilar, tog inte såmycket bilder för det var så jävla mycket folk men fanns ju en hel del bilar man skulle kunna tänka sig att ha ;)





Seriöst vet ni hur mycket jag dog på denna tigelastbil???? så JÄÄÄÄVLA snygg!
Skulle lätt kunna bli lastbilschaufför om man fick köra en sen där ;)
Den fräna var att victor och jag körde om den där igår när vi brummade hem till åtviid, cooooolt.




*dreggel* haha




Fin utsikt där vi parkerade bilen..

Efter att vi hade varit på Elmia nästan hela dagen så drog Victor och jag hem till Cassandra (victors kusin) och Svante, sen var Christian (också victors kusin) och hans brud Elin där, så vi lagade supergod mat och drack lite god dricka, spelade lite rockband och så, riktigt trevlig kväll med trevliga människor!

Här är jag och deras supersöta och feta katt :D haha





Ska uppdera lite mer senare idag vad vi gjort under dom andra dagarna. Nu ska jag allt ta mig en tupplur på soffan, är så trött för sov knappt nått inatt då billy höll mig vaken genom att bita mig och hålla på att vara jobbig :( sen blir jag så seg av min jääävla pollenallergi, hataaaaaaart!!! usch den kan dö tycker jag...snyft.

Hörs senare då! puss o kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0