Dåligt med shoppande...buhuuu

Tjaaa! Måndag igen då, suger kan man ju säga! Tog ledigt idag för jag orkade verkligen inte bli inringd idag..dåligt av mig att göra så men nån gång gör ju inget. Igår tog jag bussen in till stan för att träffa syrran och gå på stan lite, jag hade ställt in mig på att hitta mig lite kläder och så men jag hittade mig verkligen inget alls :( fan jag blir så jääävla äckligt sur! Inga kläder passar som jag vill ha dom sitter inte som jag vill, visst lite kräsen är jag väl men va fan är det för mode nu lixom? magtröjor och fula färger hit och dit...bläää.


Köpte mig iaf detta.
Älskar färgen på trosorna typ lysande, mahahah ballt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0