Min kväll och idolsnack

Nu är jag hemma igen, måste ju såklart in på datorn och glo och blogga innan man kan lägga sig och få sig sin skönhetssömn ;) Har haft en jättekul och mysigt fredagskväll med mina vänner. Blev att käka tacos och godis, gott. Robin var med oss också, kul! Kollade på Idol och sen på twilight som gick på tv. Tack för ikväll! <3

På tal om Idol, tyckte ni det var rätt person som åkt ut idag? Jag tippade faktikst på att Daniel skulle åka ut idag, för han var verkligen inte bra idag och mjaa han är mer en ballad och smörsångare tycker jag. Däremot måste jag verkligen hissa Jay, fan vad bra han gjorde den där låten, modigt av honom att ta en sån pass låt eftersom han är mer åt det rockiga hållet.



Bra gjort av Jay, men jag föredrar verkligen då han sjunger mer rockiga låtar, det passar honom och hans stil mycket mer, tror ni håller med mig om det.

Kommentarer
Postat av: Malin

kollade inte på idol, men måste också säga att det där gjorde han bra ifrån sig!

2010-10-30 @ 02:51:21
URL: http://www.nattstad.se/malinlarsjos
Postat av: Pappa

Bra skrivet idag, inte en enda svordom. He he

2010-10-30 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0