varför ska just jag drabbas?

Usch ärligt när jag blir sjuk så blir jag verkligen SJUK.
Det började i söndags på morgonen, hade halsont, huvudvärk och feber.
Jag trodde att det var en vanlig förkylning först. men Sen måndagen var halsen mkt värre, febern med.
så drog upp till vårdcentralen för och se vad det kunde vara, anande att det var halsfluss.
Men det var för tidigt att se det redan på måndgen så dom skickade hem mig igen.
Tisdagen kom jag tillbaka dit och jaa det visade sig att det inte var halsfluss utan halsböld. kul.
Jag bröt fan ihop då doktorn ba "Jaa du måste åka in och skära upp och få ut allt var"
fyfan skära i halsen?!?! vidrigt. äckligt. Men men så vi åkte in till sjukhuset i linköping,
och jag kan ju säga att det var det vidrigaste jag varit med om. att ta hål på den där jävla halsbölden.
Ni vill inte veta hur mycket blod och var det kom, usch! sen har jag varit där idag och gjort samma sak.
men idag gick det mycket bättre iaf, och det hade bildats mer var såklart, så måste tillbaka imorgon igen!
Ärligt finns det någon som har mer otur än mig?? snyft :(

Men nu vet ni att jag lever iaf, och att jag överlevt detta äckliga ingrepp hela två gånger.
Då ska jag nog överleva imorgon med hoppas jag!


Så detta är vad jag knaprar på om dagarna nu...
Penicillin och värktabletter.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du överlever gumms! Snart är du fit for fight igen =)

2010-05-05 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0