Miss you.


Kände att jag ville tillägna ett inlägg till min kära morfar.
Igår var det hela två år sen som morfar somnade in.
Det är helt sjukt vad tiden går fort. Kändes som det inte alls var länge sen.
Men jag har många fina minnen med morfar. <3
Han var den bästa morfar man kan ha. underbart snäll.
Så jag tycker det är så orättvist att just han skulle bli sjuk.. :(
Han var så grymt händig och kunde fan göra det mesta, sy och snickra osv.
Minns hur han brukade komma med sin opel hem till oss när vi var mindre,
och varje gång hade han köpt med sig goda frallor som vi fikade på.
Tänker på dig och Saknar dig morfar!


Den här lilla söta nallen betyder fan så mycket för mig.
Den var morfars och hängde i hans bil.
Ingen tvekan om att jag skulle ha den asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0