tröööökigt värre

Jahaa ännu en arbetslös tråkigt dag. usch vad det är tråkigt och bara gå hemma.
Det är nästan så att man klättar på väggarna här hemma..
Humöret blir ju inte bättre av detta skitväder, ena studen skiner solen och ena studen regnar det! Pissväder.
Men vafan imorgon ska jag jobba igen iaf, häääääärligt ! Samma ställe som igår fast andra avdelningen.
Idag har jag fixat lite med mina kläder, tvättade ju igår så idag strök jag kläderna för en gång skull :P
sen hängde jag in det snyggt i garderoben så man hittar sina kläder, haha!
Kommer nog dra hem till mammi sen när hon har slutat att jobba, äta där eller nått.


En sån här skulle göra mig på mkt bättre humör ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

åh så gott det såg ut!!!! mums :D

2010-05-28 @ 21:33:31
URL: http://malinlarsjos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0