Slutar knarka idag!

Gud vad det regnar, jag vill ha sol ju! Blir såhär depp av detta jäkla väder! :P
Men åhh jag har precis tagt mitt sista penicillin! :D Skönt att slippa knarka massa tabletter nu!
Idag har jag fan fullt upp hela dagen. Just nu väntar jag på ett samtal från Rosens fastigheter,
så ska dom komma och byta en bänkskiva som jag sa till om för ett helt år sen xD
Sen ska jag tvätta lite grann (igen!!) Så ska jag leka med Elin , gud länge sen så d blir kul!
och senare ska Sandra och jag iväg till Pierre på lite festligheter.
Så jag är helt fullbokad idag, men det gillar jag att vara! Bättre än att inte göra något alls!


Mickis goes ego som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: elin

=)

2010-05-14 @ 10:56:55
URL: http://cooolaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0