Sjuk

Jaha nu är det såhär att jag är sådär jävla sjuk igen! :'(
Kände ju som sagt på mig att det var något i lördags, och i söndags vaknade jag och hade skitont i halsen.
Hade även massor med feber och svårt att andas så fick åka in till sjukhuset.
Där skärde dom upp i halsen för o kolal om det var halsbökd igen mend et kom typ inte ut ngt var.
Så tog dom massor med prover på mig så imorgon blir det att åka tillbaka till sjukhuset,
ska då se vad det kan vara för skit jag åkt på, hoppas dom inte ska skära i halsen igen :( :(
Annars så knarkar jag på med massa tabletter igen, fick någon stark smärtstillande som jag spydde av!
Kommer då fan inte att ta den tabletten igen! usch fyfan!
Fick reda på att dom kommer att ta bort mina halsmandlar iaf..bäst det, för dom gör ingen nytta!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars! <3

2010-05-17 @ 13:28:01
Postat av: Sofie

Stackars Mickis tänker på dig! <3

2010-05-17 @ 16:46:32
URL: http://achaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0