Mors Dags och namnsdag!

Godmorgoooooon! Idag mår jag braaaa, inte bakis eller något.
jag tror jag måste dricka typ 1000liter sprit för att bli bakis, haha.
Min hals är ju inte som den ska fortfarande, men jaa jag får la käka halstabletter,
fast är det bara jag som mår alla av halstabletter??? det är så jäkla äckligt..usch!

Idag har självaste Mickis namnsdag, det är faktiskt Veronica.
Fick ett jättecoolt armband i namnsdagspresent av mammi igår när vi var i stan,
slänger upp en bild på det sen vettja, för ni måste se hur snyggt det är!!

Och jaa puss på min söta mamma på mors dag <3
Vet inte vad man säger lixom, låter fel att säga "Grattis på Mors dag!"
Men mammi du är världens bästa och snällaste, du finns alltid där och stället upp för en,
precis så som en mamma ska vara! Jag är glad över att just DU är min mamma!
JAG ÄLSKAR DIG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0