Min Darin-samling!

Yeah detta är då mina fina cd och singel samling med Darin :D
Många vet nog om att jag är ett stort darinfan, tror inte folk har kunnat ungå det ;) hehe
Men Nej se mig inte som en fjortis eller hysteriskt darin-fan, för det är jag inte.
Skulle aldrig falla mig in att köpa två stycken likadana cd skivor nu idag då jag är 19år.
Varför jag har dubbletter av två stycken av hans skivor? ;)
joo allt för att få träffa Darin och växla några ord med han, haha galet - jag vet!

Men ja Darin är en grym artist och han kommer alltid att vara min idol.
Bara för det så betyder ju inte det att jag bara sitter och nöter darinlåtar om dagarna ;)
Utan ska jag vara ärligt så lyssnar jag väldigt sällan på honom, finns så mkt mer musik att lyssna på.
Men visst är det härligt att lyssna på honom, många fina härliga minnen man tänker på då^^



Som sagt hoppas ni inte ser mig som en lite fjortis eftersom jag lyssnar på Darin.
Men varför blir man sedd som fjortis egentligen när man lyssnar på honom? Aldrig förstått det faktikst.
Anyway puss på Darin som är en jävligt bra människa som skapar jävligt bra musik med! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0