Hissar Vecko Revyn!

Blev då fan nästan chockad då jag såg att dom hade en normalbygg person i Vecko Revyn.
Ärligt det är då fan inte ofta man ser det för alltid ska det vara spinkiga överdrivet smala brudar..
vilket jag är så jäkla trött på. Jag menar den här bruden har ju skitsnygg kropp.
Inget fel med att vara kurvig modell lixom, mycket snyggare.
Sen vore det bättre om man såg sånt här mycket mer i tidningar och reklamer.
Det är så vi kvinnor ser ut :D





Mer normalbyggda modeller, tack!! :D
Jag menar titta hennes kropp, skitsnygg och kurvig ju! eller hur?
BRA Vecko Revyn!

Kommentarer
Postat av: elin

så sant så! =)

2010-05-10 @ 16:33:34
URL: http://cooolaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0