hej

Nu är jag hemma. Blev lite sent, men vi fick för oss att åka till Ikano med efter vi varit hos Coco.
Och jaa jag hittade mig allt lite grejer i stan. Bl.a dom här underbart snygga örhängena,
var ingen tvekan om att jag skulle ha dom, verkligen Mickis-style!


Visst har jag snygga örhängen? ;)
Funderar på att ta något mer hål i örat, det är ju så fint med många ju!

Sen shoppade jag lite mer, men orkar inte fota det nu. Kanske kommer upp några bilder imorgon.
Var iaf ett par jeansshorts, tröja och en ball "shoppingbag" som jag kommer att använda som strandväska.
Imorgon ska jag jobba i nygård, heldag. Sen när jag kommer hem har jag tvättstugan, så har fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0