hej babes!

Det finns inte alls mycket att göra när man är sjuk.
Hänga vid datorn är väl det ändå, och vila, slöa på soffan framför tvn.
Men gah jag vill ju göra saker, men ska jag bli frisk så måste jag vila.
Ta egokort är ju alltid något som funkar, hehe.



Hmm min blogg består av väldigt många egobilder måste jag säga :P
Ni som läser min blogg, en del vet jag vilka ni är men vilka är alla andra? ;) jag har ingen aning.
Vad vill ni läsa om? fått önskemål om att jag ska lägga upp bilder på lägenheten, det kommer!

Kommentarer
Postat av: Sara Thorssell

Jag är trogen läsare, så go girl! ;)

2010-05-19 @ 14:31:24
Postat av: Alexander Busk

Sv; jo det är snyggt med riktigt djur skinn på dom skorna :D

2010-05-19 @ 15:45:04
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/
Postat av: Leman

Trogen läsare här! , ingen aning vad du ska skriva om..

2010-05-19 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0