Gårdagens shopping.

Jobbet gick kanon idag. Sen när jag kom hem vid 5 så har jag styrt med tvätt och mat..
Men jaa jag lovade ju att det skulle komma upp nån bild på vad jag shoppade igår
så ja här är det som jag shoppade.


Leggings med blingbling på, Lindex 99:-
Jeansshorts, 249:-
Randig T-shirt, 79,90:- H&M
Shoppingbag med dödskalle, Lindex 29,90:-

Fast jag tror nog inte att jag kommer behålla jeansshortsen...jag får se.
Testade dom lite mer här hemma och jaa de var fan inge sköna alla..satt ju åt som fan!
Och jag hatar kläder som sitter obekvämt...bekvämt ska det vara såklart.
Tror att jag ska klippa av ett par jeansleggings och göra mina egna shorts, smart! ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vart väl läskad av mina snyggisar jag klippte till ;-)

2010-05-26 @ 19:37:56
Postat av: elin

snyggt mickis! =)

2010-05-27 @ 07:50:59
URL: http://cooolaelin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Finfina grejer hörredu som du shoppat! ^^

2010-05-27 @ 10:26:13
URL: http://achaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0