Fredagsmys med Elin!

Jobbat hela dagen, skönt väder var det så gött att vara ute med barnen då.
Efter jag slutat stack jag neråt och handlade med mamma, så fort jag kom hem städade jag lite,
för att Elin ska komma hit ikväll och jaa jag vill ju ha lite ordning ;) hehe.
Nu är jag fan helt slut, grymt trött och hungrig. När Elin kommer ska vi laga mat..
och det kommer bli grymt god mat, potatisklyftor, snitzel, sallad och tsatziki :D :D


ännu en gång bjuder jag på en egobild..
och ser ni, jag har inte målat ögonbrynen ;)


Kommentarer
Postat av: elin

taaack för ikväll! det var väldigt gott och nu är jag vääldigt mätt! hehehe

2010-05-28 @ 23:04:58
URL: http://cooolaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0