DISSAR!




Jag fetdissar dessa ögonskuggor! Köp dom inte..du blir besviken!
Iaf om du har förväntat dig att dom ska vara glittrga. Dom ser ut som vanliga ögonskuggor på.
Men ja ärligt jag köpte dom för att dom såg ut att vara glittriga och fina,
men vafan inte blev dom ett dugg glittriga eller fina!, gah dåligt.
Fast ja dom går väl säkert att använda, dom var ju inte skitfula iaf.
Riktigt besviken på att dom inte var så glittriga som jag trodde dom skulle bli.
Det var billigt och vafan då kanke man inte kan förvänta sig att dt ska vara skitbra,
men jag förväntatade mig iaf att dom skulle vara glittriga, inte bara det översta lagret glittigt.
Tyväörr H&M men det var mycket dålgt av er. Falsk marknadsföring vafan!


Kommentarer
Postat av: felicia

jag har sånna, glittar jätte bra ju :S

2010-05-12 @ 14:50:29
Postat av: Sofie

Jag köpte ju såna fast i brun nyans så kanske inte är riktigt samma sak men jag tycker mina såna blir fint, kanske är en annan sak med dom färgerna som du köpte! Synd att du inte blev nöjd :S

2010-05-13 @ 16:43:45
URL: http://achaki.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha jag tänkte inte på att mina va av ett annat märke, gick på utseendet att dom va runda och sådär ;)

2010-05-13 @ 18:38:19
URL: http://achaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0