Bra lördagskväll.

Tjaaaa mitt i natten :P inte så många som är uppe nu kanske.
Anyway trevligt hade vi det ute hos pappa, alltid grymt gott med grillat :D mumms!
Syrran och jag hölls med att spela in tröga videos, kanske lägger upp på bloggen nån dag ;)
Robin var även förbi här en sväng och så har jag ute och gått med Micke. Bra lördagskväll tycker jag.
Vafan klockan är straxt efter två och jag är inte alls så trött faktikst..
Men ska väl ändå krypa ner under täcket och se om man kan somna.

Men jaa först detta, tyckte det var lite kul :P som sagt dags att byta design skulle jag tro ;)
Måste ju ha blivit någon miss :P



PUSS OCH KRAM!!
Godnatt, sov sött! / Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0