Tårtkalas!

Pelle fyllde 23 år idag, så jag har varit över hos Pelle och Sofie ikväll och firat honom.
Även Leffe var där, vi käkade underbart god tårta, mumms!
Sen så drog vi och tittade på Leffes coola orm som han har, fan vad ball den var.
Jag ville ju fan hålla i den men jag vågade inte, fegis jag ibland va.. men klappade den gjorde jag ;) Lägger inte in någon bild på ormen här eftersom jag vet att folk som läser min blogg har ormfobi. Så ni som gärna vill sen ormen kan klicka HÄR.


Fina och goda tårtan som Sofie hade gjort, eller ja jag hjälpte till att dekorera den ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Vilket vider till orm!

2010-06-19 @ 00:48:51
Postat av: Syrran

Naaw, tur för dig att du inte la upp nån bild :P

2010-06-19 @ 17:19:47
URL: http://cocish.blogg.se/
Postat av: Sofie

tårtan blev mycket god stolt över mig själv ^^ hihi

2010-06-20 @ 21:28:25
URL: http://achaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0